Vi har nu modtaget din reklamation
Hvad sker der nu?
Kan du ikke oplade din hjelm længere?
Hvis du har indsendt en reklamation fordi du ikke kan oplade din hjelm, skal du sende hjelmen ind til os.
Det er vigtigt at du husker at vedlægge navn og ordrenummer sammen med hjelmen, så vi har mulighed for at se hvem der er der har sendt en hjelm retur til os.
Bemærk at vi IKKE kan opstarte en reklamationssag, før vi har modtaget hjelmen retur fra dig.
Adressen du skal sende hjelmen til er:
eCykelhjelm.dk
Husby Alle 19
2630 Taastrup
Er din hjelm udløst ved en fejl?
Hvis du har indsendt en reklamation fordi din hjelm er udløst ved en fejl, skal du ikke gøre mere lige nu. Det er dog vigtigt at du gemmer din hjelm, indtil du hører mere fra os. Der er en chance for at Hövding vil have din hjelm sendt ind til et tjek :)
Hvor lang tid går der?
Du skal regne med at der går ca 1½ uge, inden vi har svar på om din reklamation er blevet godkendt (normalt går der ikke mere end et par dage)
Når din reklamation er godkendt af Hövding, vil du modtage en ny hjelm fra os i løbet af 2-3 hverdage. Så fra du indsender en reklamation til du står med en ny (eller en repareret) hjelm, går der ca 3½ uge.
Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til din reklamation, er du altid velkommen til at sende os en mail eller ringe til os.
De bedste hislner
eCykelhjelm.dk